Recent am publicat o scurta prezentare Slideshare despre diferentele dintre cele doua specializari din experienta agentiei Incandescent.

BRAND AMBASADORUL

  • Un brand ambassador este un consumator cool si conectat care urmareste, intelege si apreciaza valorile brandului (vezi detaliile programului de Brand Ambassadors SONY ).
  • Este un trend setter si un key opinion leader in comunitatea sa (vezi Google Student Ambassador Program).
  • Este disponibil sa vorbeasca despre brandul tau oricand si oriunde.

PROMOTERUL

  • Vinde povestea brandului tau cu un minim de pregatire, nu conteaza daca apreciaza sau iti consuma brandul.
  • Un promoter vorbeste consumatorilor tai numai in timpul acordat orelor de munca.
  • De obicei este o persoana cautata pentru experienta in activitatile de promovare, nu este un influentator.

CARE SUNT AVANTAJELE BRAND AMBASADORILOR?

  • Brand Ambasadorii sunt in locurile in care brandul tau nu are acces (de exemplu: locurile neconventionale)
  • Brand Ambasadorii au o discutie deschisa cu consumatorii, nu un discurs stabilit.
  • Brand Ambasadorii influenteaza alti early adopters si trend setters.

CARE ESTE PRINCIPALUL AVANTAJ AL UTILIZARII PROMOTERILOR?

  • Promoterii sunt utilizati de brandurile care au nevoie de vanzari rapide in magazine/puncte de vanzare. 
[slideshare id=32042324&doc=differencesbetweenbrandambassadorsversurspromoters-140307103539-phpapp01&w=870]