Cercetarile creative pentru campaniile de word-of-mouth sunt derulate de catre Agentia Incandescent in cadrul comunitatilor target.

Fie ca vorbim de mediul offline, fie ca ne raportam la cel online, serviciile agentiei acopera atat monitorizarea buzz-ului online, head hunting-ul in comunitati, cat si  insighturi din comunitati, transformand datele colectate in solutii si raspunsuri pentru brandurile care solicita astfel de servicii.

Parteneriatul pentru Monitorizarea Buzz-ului Online

De-a lungul timpului s-a confirmat ca fara monitorizarea word-of-mouth-ului si solutionarea rapida a problemelor identificate in cadrul comunitatilor unui brand, acesta se poate intoarce ca un bumerang impotriva oricarui brand, indiferent de cota de piata pe care o detine.

Pentru a dezvolta cercetarile in comunitati, impreuna cu partenerul Zelist monitor (Tree Works) am inceput sa studiem viralitatea campaniilor sau cauzelor care impiedica sau determina cresterea vizibilitatii si vanzarilor in mediul digital.

Impreuna cu partenerul nostru analizam exhaustiv continutul generat de brand sau internauti in mediul online, avand instrumentele si experienta necesara de a prelucra datele obtinute si de a livra solutii si raspunsuri prin monitorizarea si analiza continutului online si offline.

Clientii au acces la analize lunare, trimestriale, anuale si chiar alerte zilnice, dar si la sisteme de alertare personalizate – in cazul in care compania este foarte activa in mediul online.

Servicii pentru care clientii pot apela cu incredere Agentia Incandescent si Zelist Monitor:

1. Monitorizarea buzz-ului online

  • Colectam date monitorizate online din surse sigure, clasificam buzz-ul in categorii specifice si sintetizam concluzii si propunem solutii;
  • Livram rapoarte rapide despre buzz-ul online si despre cum acesta influenteaza oamenii;
  • Urmarim 24/7 word-of-mouth-ul generat in mediul online;
  • Folosim informatiile online pentru cercetari in timp real despre word-of-mouth.

2. Head Hunting

  • Identificam consumatorii cu influenta ai brandului monitorizat (ambasadori de brand);
  • Recrutam cei mai potriviti candidati pentru a transmite mesajele brandului in comuitatile lor (online & offline);
  • Angajam cei mai buni ambasadori de brand pentru a lucra cu clientii nostri.

3. Insight-uri din comunitatile-target

  • Colectam insight-uri de la key opinion leaderi si membrii ai comunitatilor;
  • Livram materiale foto si video ca dovada a activarilor din cadrul comunitatilor;
  • Conectam oamenii si brandurile in offline si online.